Subject: PARANDUS: SA EKM nõukogu koosolek 03.09 kl 16.00
From: "Mari Kangur" <[email-masked]>
To: Paavo Nõgene <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Merilin Piipuu" <[email-masked]>
Cc: "KUM min" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kai Meritam" <[email-masked]>, "Herta Karjus" <[email-masked]>, "Kristiina Lott" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 28 Aug 2024 15:37:56 +0300

Tere!

Vabandust, parandus – koosolek toimub teisipäeval, 3. septembril kell
16.00 Kumu kunstimuuseumis.

Tervitades

Mari Kangur

Direktori abi / Assistant to Director

Kumu kunstimuuseum / Kumu Art Museum

+372 602 6024, +372 532 68 238

From: Mari Kangur
Sent: 28 August 2024 15:32
To: Paavo Nõgene <[email-masked]>; Liina Linsi [COBALT]
<[email-masked]>; Vano Allsalu <[email-masked]>; Merilin
Piipuu <[email-masked]>
Cc: Kultuuriministeerium <[email-masked]>; [email-masked]; Sirje
Helme <[email-masked]>; Kai Meritam <[email-masked]>; Herta Karjus
<[email-masked]>; Kristiina Lott <[email-masked]>; Kristiina
Nurmis <[email-masked]>
Subject: SA EKM nõukogu koosolek 04.09 kl 16.00
Importance: High

Tere!

Edastan kolmapäeval, 4. septembril kell 16.00 Kumu kunstimuuseumis toimuva
SA Eesti Kunstimuuseumi nõukogu koosoleku päevakorra tutvumiseks.

Päevakord:

1.                  SA EKM nõukogu esimehe valimine

2.                  Ülevaade SA EKM 2024. aasta majandustulemustest
(jaanuar–august)

3.                  SA EKM 2024. a majandusseisu prognoos aasta lõpuni

4.                  SA EKM 2025. a näitusteplaani tutvustamine

5.                  Ülevaade riigipoolse toetuse seisust SA EKM-ile 2025.
aastal

6.                  Kohapeal tekkinud küsimused (vajadusel)

Tervitades

Mari Kangur

Direktori abi / Assistant to Director

Kumu kunstimuuseum / Kumu Art Museum

+372 602 6024, +372 532 68 238